33 dagar kvar

Jag är så jävla stolt över mig själv idag. Jag har ju varit hemma hos familjen i 1,5 vecka över påsk och helgen före, och jag trodde verkligen att jag skulle ha gått upp några hekton eller kanske till och med ett kilo. Jag ställde in mig på det för att inte bli besviken, för jag hade ju inte tränat som vanligt utan bara gått på lite promenader, och jag hade ätit lite mer än normalt och fuskat ett par gånger. MEN, idag när jag skulle rapportera till dietisten så ställde jag mig på vågen och såg att jag gått ner 2,5 kilo på dessa två veckor. Så underbart! Så nu är min sammanlagda viktnedgång 13 kg. Det är ju helt sjukt! Jag är så redo för denna operationen nu, jag bara går och väntar.  Vill få den gjord så jag kan börja mitt nya liv. 
 
 
Idag blir det gymet. Igår gick jag hem från skolan (ca 30 min promenad) och det var helt underbart i vårvädret. Jag känner knappt igen mig själv. Förut orkade jag knappt gå till torget här nära mig och handla eller ta bussen, så ibland tog jag bussen dit. Nu går jag av där med flit för att få ett par minuters frisk luft, för att det är skönt. Jag är så himla glad att den här resan är påbörjad. Nu blir det modifast chokladpudding till frukost! Lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0