Informationsmöte 2

Imorgon är det dags för infomöte 2 i Simrishamn. Två timmars resväg dit och två timmar tillbaka. Oh yes, underbart. Not. Jag hade så himla jävla gärna hellre varit på praktiken imorgon. Så otroligt underbara ungar i min partnerklass och jag bara älskar att gå dit och umgås med dem hela dagarna. Vill aldrig att dessa fyra veckor ska ta slut. Samtidigt som jag såklart vill att operationen ska komma och vara förbi så att jag kan påbörja mitt nya liv. Och praktik kommer jag att ha nästa termin också. Fast inte i den här klassen... Buhu. Jag är så sjukt nöjd med mitt yrkesval och kan knappt vänta tills utbildningen är över och jag får en egen grupp med coola kids att lära en massa. Oj oj oj, vilket jobb jag har valt. I love it.

Kommentarer
Postat av: Sara i Uppsala

Vad härligt att du känner dig glad i ditt yrkesval! :-)

2013-04-21 @ 11:07:35
URL: http://sundochfin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0