Delmål 1 - check!

Mitt första delmål var att ligga på minus de kilon dietisten gett mig + ett kilos marginal. Det har jag alltså klarat idag! -8,2 kilo på tre veckor. Underbart att känna att de där satans modifastandet ger resultat trots att jag käkat middag + någon frukt/något proteinbakverk med lite kalorier på kvällskvisten vissa dagar. Det gör att man ser ljust på framtiden. 9 veckor kvar till det sista infomötet innan operation. Jag längtar. Jävlar vad jag ska träna efteråt. Och vad skönt det ska bli när man vet att kilona rasar och man tränar för att resultatet ska bli snyggt också. En helt annan källa till motivation. 

Är så himla glad att jag hittat mitt gym också. Det är så litet och mysigt, bara kvinnor och supertrevlig personal. Skulle aldrig ha kommit igång så här bra på ett annat gym. 
 
Imorgon kommer min kompis hit och stannar över helgen. Det kommer bli jobbigt att vänja sig vid att någon annan äter mat bredvid en, när man är van vid att bo själv och sitta här med sin modifast och inte behöva se något annat. Men det blir bra träning inför resan hem till familjen i slutet på mars. Det blir den stora utmaningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0