Infomöte i Simrishamn

Välkommen till min blogg, för det första. Hej, tack, slå dig ner osv. Jag ska utnyttja mina enstaka stackars läsare för att hålla mig själv på banan och sköta min kost och motion både före och efter min gastric bypass. Det kommer kanske inte alltid att vara så kul att läsa, men det kommer förhoppningsvis vara förjävla kul att skriva.

Idag har jag varit på informationsmöte i Simrishamn. Känns... knäppt. Knäppt att vara på väg mot operationen. Att ha blivit godkänd. Att påbörja min resa. Har tagit en del före-bilder. De kommer inte att publiceras idag. De kommer kanske aldrig att publiceras. Men jag kommer att se de där bilderna om 5 månader, 9 månader och ett år och jag kommer att tänka att fan, vad jag är bra. Så måste det bli. Jag tänker heller inte berätta min startvikt idag. Det tar vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0