Let her go

 
 
Jag har spelat den här låten och en annan av samma snubbe på repeat idag. Jag vet inte varför jag alltid måste lyssna på ledsen musik? Har känt mig väldigt glad och hög på livet idag, men ändå kan jag inte riktigt relatera till glad-låtarna på min spellista. Däremot kan jag inte motstå en text som denna:

And falling over in the street 
Is just a part of every week 
And we lie drunkenly 
Just staring at the stars 

Remember when they were in reach 
And all the teachers used to teach 
You can do anything 
If you put your mind to it 

We put our minds to it all 
But disappointment crashed the ball 
We could have done anything 
But we just never quite knew it 

So tie your scarf on tight 
It's to be a cold night 
Tie your scarf on tight 
It's to be a cold night 
 
Det är alltså från en annan låt än den i klippet. Inte nog med att texten är briljant, rösten är ju helt magisk också.
 

Kommentarer
Postat av: Sara i Uppsala

Hej!

Jag gillade faktiskt inte hans röst. :-) Tänk vad olika man kan tycka!

2013-04-21 @ 11:06:12
URL: http://sundochfin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0