Vårens första dag

Ibland, när jag lägger mig på sängen och stirrar upp i taket och inte vet var jag ska ta vägen för jag känner mig rastlös och sockersugen och röksugen och sugen på precis allt som jag inte får, då tänker jag på vad jag är på väg emot. Vad jag kämpar för. Och så säger jag till mig själv: "Skärp dig nu, din fåniga fan. Det är 12 veckor av ditt liv du måste dricka de här pulverdryckerna." 12 veckor är INGENTING. Sen är det dags för operationen och sen kommer det att gå undan. Jag känner hur mitt inre bara skriker efter att ha ett aktivt liv och må bra och kunna köpa kläder som är fina och sitter bra. Och ha en hälsosam syn på mat. Och jag gillar ju sallad och frukt och vatten. Jag klarar det här. 
 
 
 
PS. Låt dessa 12 veckor gå snabbt nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjipp!
Förstår att du är trött på pulverdrycken, jag har kört pulver en gång tidigare, då i 6 veckor, det är ju inte direkt det roligaste man kan göra i hela världen.
Jag köpte min spinningcykel på sporttema.se, här är länken (http://www.sporttema.se/spinningcykel/abilica-racer-spinningcykel.php).

Nu är jag mäkta spänd och hoppas innerligt att jag kommer få positivt besked på tisdag när jag ska på infosamtal. Spännande om vi kommer vara i ungefär samma skede under resan, om jag får operation vet jag inte när, men det blir nog ungefär i maj också skulle jag gissa :).

Kul att du tyckte det var skoj med videoblogg, jag känner mig lite töntig men det är rätt skoj!

MVH, Hanna

2013-02-14 @ 09:22:05
URL: http://hannaskablisnygg.blogspot.se
Postat av: shadaim12.wordpress.com/

12 veckor!!!!
Varför så länge?
kram

2013-02-15 @ 15:35:19
URL: http://shadaim12.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0