You can do anything if you put your mind to it

Helvete vad jag slängt in pepp-bilder och citat i varenda mapp på hela datorn. Bakgrundsbilden säger till mig varje dag att "The mind is everything. What we think we become." Det är så olikt mig att göra såhär. Men så är det rätt så olikt mig att vara så motiverad att klara något. Jag verkligen längtar till den här operationen. Jag är livrädd, men jag längtar. Har skickat iväg en beställning på en massa naturliga sötningar som är klassade som superfoods och allt möjligt nyttigt och naturligt. Bland annat ett Mesquite-pulver som smakar lite som kola och kanel och är supergott. Har en kompis som är väldigt inne på paleo-kost och RAW-food och sådant och hon inspirerar mig varje gång jag är hos henne. Igår bjöd hon på hallonglass med hallon, turkisk yoghurt, stevia och mesquite-pulver. 
 
 
Har även beställt PB2 som är jordnötssmör i pulverform med 85% mindre fett och som bara har 45 kcal per portion. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0