Hemma igen

Efter 2,5 veckor hos familjen är jag nu åter i min lägenhet. Det är härligt! Har testat äta det mesta där hemma som jag inte vågat innan. Kebab med bröd - gick bra om jag inte åt så mycket av brödet utan mer kebab och sallad. 70% choklad, går bra i små mängder men sen mår jag illa och kallsvettas. 86% är dock godare. Naturgodis, samma sak där, i små mängder går bra. Äppelpaj går också bra, hembakad. I små mängder med lättglass till.

Har även fått en sjukt bra smoothiemaskin i present.
Mix & Go heter den. Sjukt praktisk och lättdiskad och bara allmänt superbra! Rekommenderas om du, precis som jag, är helt frälst i smoothies som mellanmål. Min favorit just nu består av banan, fryst mango, grekisk yoghurt, kvarg, proteinpulver med chokladsmak, kakao, carobpulver, mesquitpulver, lucumapulver och några droppar stevia med smak av english toffee. SUPERGOTT! Godis, men utan socker och med massa superpulver som ska få mig att må bra och bli piggare. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0