Just det!

Viktnedgång sedan innan resan: 2 kg! 
Fantasktiskt, då jag ätit mycket onyttigare än jag gör hemma hos mig och provat allt det där jag velat prova. Har dock även varit ute och sprungit 5-6 ggr under resan också. Det har nog hjälpt. Använt min nya couch to 5k-app som jag fick tips av en annan gbp-bloggare om. Fantastiskt verktyg! Trodde aldrig att jag skulle kunna springa. Men nu tycker jag att det är kul. Jag ska ut idag. Dock är jag nervös för jag har inte sprungit i min stad ännu, som är större än Södertälje och som jag känner mig lite nervös över att bara gå ut och visa alla hur en riktig tjockis joggar i. Men jag måste övervinna min rädsla om jag ska kunna börja springa och kämpa för att nå de där 5 kilometrarna, det vet jag ju. Har beställt skor också, så jag måste ju. Jag VILL ju. Det är min dröm att kunna springa en längre runda utan att gå alls, och jag har en bit kvar men jag är på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0