6 veckorskontroll

Idag är det 4 veckor sedan min operation och jag var på 6 veckorskontrollen i Simrishamn för de är lite kassa på matematik ;) Nejmen, jag åker till Sthlm en vecka och sen börjar jag jobba nätter så idag var den enda dagen som passade på lång tid. Dietisten var nöjd med mig. Jag måste dricka mer vatten, men det visste jag ju redan. 

Sedan den 6 februari har jag minskat 11 cm över buken och 19 cm vid höften. Det är alltså precis som jag förutspått att jag inte krympt så jättemycket över min bredaste punkt, men just där alla mina kjolar sitter har jag minsann märkt att jag krympt en del. Allt trillar ju av! 
Sedan operationen för 4 veckor sedan har jag gått ner 9 kg, och sedan 6 februari 27 kg. Jag är grymt nöjd! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur konstaterar hon att man måste tex som i ditt fall dricka mer vatten?! Skriver du matdagbok eller så? :/

2013-06-04 @ 22:03:14
URL: http://mingbpblogg.blogg.se
Postat av: Sarah

Nej, hon frågar alla när man sitter i ring och pratar och så var jag ärlig ;)

2013-06-06 @ 19:34:28
URL: http://minvagner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0