Hem till Malmö

Nu sitter jag på tåget hem från familjen. Jag och nya magen har överlevt ännu ett äventyr. Utan större katastrofer. En fettdump har jag upplevt, på grund av några äckliga pommes och helt i onödan. Annars har det gått finfint! Ska bli spännande att väga sig imorgon.

Har för övrigt varit ute och sprungit för första gången på måååånga år. Jag sprang bara korta sträckor och gick däremellan, men ändå! Jag kunde! Jag orkade! Sammanlagt var jag ute i 50 minuter. Försökte springa i ca 30-50 sek intervaller bara, vill inte överbelasta kroppen när jag fortfarande är så tung. Det var kul! Det ska det bli mer av!

Har även beställt en ny telefon. En HTC One. Som jag längtar tills den kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0