Nya jobbet

Jag har ju börjat på ett nytt sommarjobb. Har gått bredvid i 3 nätter denna veckan och börjar på riktigt på måndag. Hur som helst, det jag skulle komma till är i alla fall att jag ju är ny där och ingen känner mig sedan innan. Alltså vet ingen om min op, ingen vet att jag varit över 30 kg tyngre och alla tror att jag bara är en vanlig tjock tjej. Inte en jättejättetjock tjej som blivit en vanlig tjock tjej. Det är så himla befriande ska jag säga er! Min jobbtröja som jag har kvar från förra sommaren på mitt förra ställe hänger som en för stor tunika på mig, och det är storlek xl, och jag tänker att herregud, jag är en tjej som storlek xl hänger och är för stort på. Jag är bara det. Förut var jag en tjej som storlek xl var nästan för litet på. Och ingen vet om det.

Det kanske låter helt stört, men för mig känns detta surrealistiskt och underbart! Och det bästa är nästan tanken på att nästa sommar, om jag jobbar med något annat då (vilket jag hoppas för jag vill ju jobba med barn på somrarna och det gör jag inte nu), så kommer jag kanske att vara en helt normalviktig smal tjej eller kanske en småmullig men rätt normal tjej. Bara så. Ingenting annat. Åh, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0