Vägning vecka 6 efter op

På måndag är det 6 veckor sedan operationen. Jag byter vägdag till lördagar för det är så satans krångligt att komma ihåg vågen på stressiga måndagar. Nu har jag inte vägt mig sedan i torsdags förra veckan, men jag har inte skrivit det till er så för er är det sedan i måndags förra veckan. Alltså nästan två veckor. Då vägde jag 116.3, och idag väger jag 112.4.

Viktnedgång sedan förra gången alltså: 3.9 kg!
Total viktnedgång sedan 6 feb och flytstart (halvtidsflyt, men det var ändå där min resa startade): 31.2 kg!
BMI då: 50.9
BMI nu: 39.8
Nedgång BMI-enheter: 11.1

JAG ÄR SÅ GLAD! Mitt BMI är under 40! På stadig väg mot under 30 då jag inte längre lider av fetma, utan bara övervikt. Åh, och när jag kommer under 100 kg. Som jag ska fira. Jag firar idag med förresten, med tacomiddag och cola zero! Härliga lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0