Vägning vecka 8

Två månader (eller ja, nästan) sedan operationen!
Invägning imorse, och jag kände mig uppsvälld och tjockare än vanligt. Fy fan. MEN:

Viktminskning sedan förra veckan: -2,1 kg!
Total viktnedgång: -33.9 kg.
Nuvarande vikt: 109.7 kg

Jag är under 110! Det var EVIGHETER sedan jag var under 110. Och 100 är såååå nära nu. Jag ser ljuset, hörrni. Jag firar med jordgubbar och cola zero <3 Lördagsmys deluxe!

Jag ska för övrigt åka till Södertälje och hälsa på släkten på måndag för jag är ledig från mitt sommarjobb i tre veckor. Underbart! Jag ska ut och gå och springa som bara den, och när jag kommer tillbaka ska jag vara tillbaka i träningsmode och bara köra. Pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0