It seems I've been running in the wrong direction

Idag har jag rapporterat till dietisten att jag endast har gått ner 3 hg denna vecka. Det känns surt. Det är min första vecka som jag gått ner mindre än ett kilo under den här processen. Jag vet att det låter bittert och överdrivet och det går upp och ner så här. Jag vet det. Men det känns ändå lite buttert. Framför allt eftersom jag ska åka hem till familjen i övermorgon och vara där till efter påsk, och då sabbas ju alla mina rutiner och det är en sjukt riskabel vecka. Hoppas det inte är snorhalt så jag åtminstone kan powerwalka varje dag. Jag är sjukt paranoid över det här eftersom vikten är det enda jag kan försöka påverka nu medans jag väntar på op. 
 
Dessutom är jag sjuk idag, vilket gör att jag inte kan gå till gymmet och bota den här känslan av att vara lite, lite kass. Men det kanske är bra. Behöver packa, städa, skriva brev och fixa en massa inför hemresan. Tänk om det kunde vara typ 5 maj idag. Som jag längtar tills jag är över på andra sidan. Jag är svinrädd, men jag längtar. Min nya app säger mig att det är 47 dagar kvar. Det är ju inte så mycket egentligen. När jag kommer hem från familjen kommer det att vara 37. Gaah, tiden - GÅ FORTARE!

Kommentarer
Postat av: Jonaz

Men du, du kämpar på jättebra :D
Du kommer att fixa detta!
GO GO GO

2013-03-20 @ 23:01:28
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det kändes som om jag bara gick runt och väntade i trehundra år, som om tiden STOD STILLA, men så plötsligt så ligger jag här fyra dagar efter operation?! Det är sinnessjukt värdo med allt detta väntande, men om några veckor så kommer du undra vafan som hände med tiden. Kram på dig och kör så att det ryker!

2013-03-22 @ 23:10:57
URL: http://barafett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0