Längtar till våren

Så att jag kan powerwalka omkring i solskenet i denna vackra stad. Och lyssna på Timbuktu - fallskärm på högsta volym i lurarna. Det kommer bli en grym sommar utan magsäck. Kan inte fatta att det verkligen händer om lite mer än en månad!!!!!!!

Kom att tänka på en cool grej häromdagen. I januari när jag satt på jobbet kom en av de andra vikarierna in med årshoroskop och läste högt för alla. I mitt stod det att jag skulle vara med om något stort som kommer förändra hel mitt liv och att det skulle ske innan sommaren. Dessutom stod det att jag skulle blir av med några vänner pga denna stora förändring men istället finna nya som gillar mitt nya jag. Spännande! Verkar ju stämma hittills om man säger så ;) Det där med att förlora vänner låter ju mindre kul, men att få nya låter ju desto roligare!

Läste ett så himla bra blogginlägg för någon dag sedan, i en gbp-blogg såklart, om hur personen mådde innan op och hur det hade förändrats ett år efter. Ska nog skriva ner sånt där nu när jag lever i det, så att jag kan göra samma jämförelse sedan och veta att före-texten är autentisk och att jag inte har förvärrat/förbättrat i efterhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0