Zumba

Zumban var sjukt kul! När vi hade kört i en timme och ledaren sa att vi skulle stretcha så kände jag bara att "nejfan, är det redan slut?" . Det kändes liksom som att jag kunde kört en timme till för det var så jäkla roligt. Men idag känner jag att jag nog inte skulle ha klarat en timme till. Har grym träningsvärk i höfter, mage och lår. Zumba får definitivt bli mitt nästa projekt, när jag blivit lite lättare och klarar av sånt där som att träna bland vältränade människor. 
 
På onsdag är det vägning igen. Även fast jag redan nått mitt mål inför op så är jag nervös. Vill hela tiden rapportera viktnedgång, om det så bara är ett par hekto. Läser en hel del bloggar nu, och en del av dem börjar närma sig sina operationer nu. Ska bli spännande att läsa om tiden efteråt. Det är den jag är mest nervös inför. Jag tänker rätt ofta att om något går fel efteråt så att jag inte skulle må bra eller inte kunna äta och må lite konstigt mest hela tiden (som ju faktiskt händer folk) så skulle jag tänka på tillbaka på den här tiden och önska att jag hade ångrat mig och försökt gå ner själv istället. Men jag tror det är nyttigt att tänka så. Det slutar ändå med att jag tänker att jo, jag måste göra detta. Jag vill verkligen göra operationen. Jag behöver den som redskap för att bli hälsosam och sen stanna där. Jag vet det, och jag tror att mitt famtida jag kommer att komma ihåg det även om saker går galet. Sånt är livet, fyllt av risker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0