Finally some REAL food!

Idag åt jag riktig mat. Det är två daga kvar på puréperioden men jag skulle kräkts om jag varit tvungen att äta
fiskgratäng igen, och det var den enda
matiga purén jag stod ut med. Därför kompromissade jag med mig själv och startade mjukmatsperioden lite tidigare. Dock körde jag på mjukaste mjukmaten jag kunde komma på; köttfärsbiff och mjölig potatis, aningen överkokt som jag
mosade lite med gaffeln. Allt tuggades mycket noga och det gick finfint! Dessutom var det HIMMELSKT gott. Nu har jag dessutom tre matlådor haha. Och ändå tyckte jag att jag lagade lite mat. Det är klurigt att vara gbp-opererad och bo själv. Om jag planerar smart kan jag nog spara mycket pengar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhh vad smaskigt det såg ut! Jag längtar dit.. Tyvärr är det ett par veckor kvar. Har räknat ut att jag får äta vanlig mat onsdagen innan midsommar. ;) Kram på dig (missf83)

2013-05-18 @ 09:22:34
Postat av: Ida

Ååhh så gott!! Jag har också några veckor kvar, opades i tisdags.
Så jag står ut med flytande.. Isch! :)

2013-05-18 @ 19:42:09
URL: http://mingbpblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0