Vägning vecka 3

Viktminskning sedan förra veckan: 1 kg
Viktminskning totalt: 25.6 kg
Nuvarande vikt: 118 kg.
Herrejösses. Börjar se ljuset: Att komma under 100. Det var så jäääkla många år sedan. Promenerade på tok för lite förra veckan, så denna veckan började bra med sammanlagt 1,5 timmes promenad. Nu jävlar, ska här brännas fett.

Såg även Iron Man 3 idag på bio. Älskar Marvel-filmer <3 Och ja, denna var också helt jävla fantastisk. Och det där med kycklingen hände idag igen. Fast med lax och broccoli- och blomkålsmos. Att jag aldrig lär mig; SÅS, SÅS, SÅÅÅÅS. 3 veckor är inte tillräckligt för att läka magsäcken. Jag måste lära mig det, för det är fasiken lätt att deppa ner sig ibland när man inte kan äta som folk utan att det ska fastna i strupen och vilja upp igen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0