Supersen uppdatering!

Ursäkta mig. Livet tog över helt plötsligt! För att kompensera för denna grymt dåliga uppdatering ska jag publicera lite bilder.

Det är kanske inte supertydligt. Men idag väger jag iaf 97.4 kg. Det är ca 47 kgs viktnedgång sedan februari. Om jag är nöjd? Sjukt nöjd! Hänger inte med för fem öre och ibland tycker jag att jag är större än någonsin. Jag har faktiskt skaffat mig hjälp med alla knastankar man kan få efter op, och ska påbörja terapi snart. Det ska bli spännande faktiskt! Tror att det kan hjälpa mig att verkligen behålla den här livsstilen och kanske få rätsida på alla dessa negativa tankar som sitter kvar i huvudet trots viktnedgången.

Men nog har jag förändrats. Blivit mycket mer social och hittar på saker. Går ut till och med. Beter mig mer som en 24 åring och mindre som en 60 åring, haha. Det känns bra. Det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så sjuuuuuukt bra jobbat! :D

2013-10-09 @ 11:24:22
URL: http://hannaskablisnygg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0